©2016 VitaHarmony, s.r.o. - Vitaminy Inspirované Přírodou
Co bylo na počátku, slepice nebo vejce? Co je lepší pořadí: reklama - prodej nebo prodej - reklama?
Někteřé firmy volí riziko půjčky na počáteční masivní reklamní kampaň a splácí poté z navýšené prodejní ceny zboží. Jiné z navýšení ceny zboží postupně spoří na reklamní podporu prodeje. V obou případech cena zboží nutně vzrostla a hledají se úspory, někdy na úkor kvality.
My všichni ve VitaHarmony® věnujeme maximální úsilí tomu, abychom vyráběli podle aktuálních potřeb zákazníka. Dobré zboží ať se chválí samo. Netvoříme reklamu, tvoříme mínění. O peníze potřebné na reklamní kampaň pak můžeme naše zboží naopak zlevnit, nebo zvýšit jeho kvalitu bez růstu prodejní ceny. V praxi kombinujeme obojí.
S námi máte vždy jistotu, že:
- Za vyšší kvalitu neplatíte nic navíc.
- Naše ceny neobsahují žádné zbytečné navyšující náklady nesouvisející přímo s hodnotou zboží.
- Nezbytné reklamní a marketingové služby provádíme vlastními silami za minimální náklady.
Ekologie je pro nás nejjasnějším vyjádřením osobního vztahu k přírodě i ostatním lidem.
- Pracujeme vždy ohleduplně a šetrně k Zemi a všemu živému na ní.
- Pro svoje výrobky nikdy vědomě nepoužíváme suroviny
z ohrožených živočišných či rostlinných druhů ani geneticky upravené.Tuto proklamaci uplatňujeme při svých jednáních u všech dodavatelů.
- Suroviny získávané nehumánním způsobem budeme vždy odmítat a nahrazovat z jiných ekologických zdrojů. Dáváme vždy přednost tomuto postoji před výhodnější cenou.
- Při činnosti upřednostňujeme bezodpadové nebo recy-klační technologie.
- Se všemi odpady zacházíme podle správných zásad.
- V nerozhodných případech postupujeme podle svého nejlepšího svědomí a ne podle nejjednoduššího řešení.