Prezentace VitaHarmony®

Kvalita Co bylo na počátku, slepice nebo vejce? Co je lepší pořadí: reklama - prodej nebo prodej - reklama? Někteřé firmy volí riziko půjčky na počáteční masivní reklamní kampaň a splácí poté z navýšené prodejní ceny zboží. Jiné z navýšení ceny zboží postupně spoří na reklamní podporu prodeje. V obou případech cena zboží nutně vzrostla a hledají se úspory, někdy na úkor kvality. My všichni ve VitaHarmony ® věnujeme maximální úsilí tomu, abychom vyráběli podle aktuálních potřeb zákazníka. Dobré zboží ať se chválí samo. Netvoříme reklamu, tvoříme mínění. O peníze potřebné na reklamní kampaň pak můžeme naše zboží naopak zlevnit, nebo zvýšit jeho kvalitu bez růstu prodejní ceny. V praxi kombinujeme obojí. S námi máte vždy jistotu, že: • Za vyšší kvalitu neplatíte nic navíc. • Naše ceny neobsahují žádné zbytečné navyšující náklady nesouvisející přímo s hodnotou zboží. • Nezbytné reklamní a marketingové služby provádíme vlastními silami za minimální náklady. Ve VitaHarmony ® se za kvalitu ani luxus nepřiplácí! 6 V itamíny I nspirované P řírodou

RkJQdWJsaXNoZXIy Nzg5MDg=