Prezentace VitaHarmony®

Studie Jestli nevíte, podle čeho se dělí plodiny na ovoce a zeleninu, potom Vám patrně máme co nabídnout ... Dostatečný přísun vitamínů lze zabezpečit správně vyváženou stravou. Problém spočívá v tom, že jen někdo si může zajistit ideální jídelníček. Ti, co mohou, však většinou nemají ochotu řídit se méně chutnými, zdravými předpisy. Nechybí-li ochota, nastává nelehká volba opravdu správných dietních zásad. Jak správně pít a jíst, zobrazuje nápojová číše a potravinová pyramida. Sesnamte se s nimi: 8 V itamíny I nspirované P řírodou Čistá pramenitá voda. Černý čaj. Káva. 50% 33% 11% 5% 1% Alkoholické nápoje. Polévky, bylinné čaje. Minerálky, přírodní džusy. Kysané mléčné nápoje. Slazené limonády, Cola, chinin. NÁPOJOVÁ ČÍŠE Tuky, olej, sladkosti Mléčné výrobky Maso, ryby, ořechy Zelenina konzumujte pouze omezeně 2-3 porce denně 3-5 porcí denně 1-3 porce denně 2-4 porce denně 3-6 porcí denně Ovoce Obiloviny POTRAVINOVÁ PYRAMIDA

RkJQdWJsaXNoZXIy Nzg5MDg=